سمیت کادمیوم می تواند بیماری کلیه می شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تماس با بلند مدت به طور عمده کادمیوم باعث آسیب کلیه،سمیت کادمیوم می تواند بیماری کلیه می شود

سمیت کادمیوم می تواند renalCausas بیماری از تغییر بیماری مزمن کلیه از فرد به سمیت کادمیوم persona.La باعث تنها یک دلیل برای این بیماری renal.De چگونه سمیت کادمیوم باعث مشکل کلیه است؟

سمیت کادمیوم

این مشکل رخ می دهد در زمانی که بیمار استنشاق کادمیوم ترکیبات دوده کادمیوم و یا گرد و غبار می توانید کادمیوم سیستم respiratorio.Cuando وارد خون، که ترکیبی از عمدتا با sangre.Entonces سلول های قرمز، می تواند سمیت کادمیوم تولید وارد .Hígado و کلیه ها دو عضوی که رزرو کادمیوم هستند، و در این دو ارگان منجر به حدود 60 درصد از کادمیوم در بدن است.

چگونه مزمن سمیت کادمیوم باعث آسیب کلیه؟

تماس با بلند مدت به طور عمده کادمیوم باعث آسیب کلیه، و استنشاق کادمیوم می تواند آسیب ریه شود.

در مراحل اولیه، آسیب کلیوی رخ می دهد اختلال عمدتا پروگزیمال کلیوی لوله بازجذب و یک پروتئین مولکولی کوچک، گلوکز، اسید فسفریک و اسید homoamino در orina.Entonces، پروتئینی بزرگ نشت مولکولی به ادرار به علت آسیب گلومرولی به نظر می رسد. در مرحله نهایی، بیماران ممکن است نارسایی کلیه crónica.En این حال، اگر چه بیماران دور از کادمیوم، کاهش عملکرد کلیه بیشتر باقی می ماند. همچنین، افرادی که کار به کادمیوم مربوط در معرض خطر بالاتری از سنگ کلیه هستند.

سر

از این مقاله، شما می توانید بدانید سمیت کادمیوم است در واقع یکی از دلایل بیماری کلیوی crónica.Para آسیب کلیوی جلوگیری از، مردم بهتر به دور از cadmio.Si تماس با اقامت آنها با آسیب کلیوی تشخیص داده شده است باید برخی از روش های درمانی برای محافظت از کلیه ها و معکوس oportuna.De آسیب کلیوی در غیر این صورت شرایط، آسیب کلیوی شما ممکن است غیر قابل برگشت اگر در زمان کنترل نیست.

اگر شما اتفاق می افتد به بیماری مزمن کلیوی نسبت به تماس با کادمیوم می تواند یک دکتر آنلاین برای درمانهای موثر برای کنترل مشکل کلیه شما و بهبود کیفیت زندگی آنها از ریشه مشورت کنید. ما همیشه در اینجا به قرض دادن یک دست.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-fundamentos/543.html





:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: